Thursday, January 20, 2011

Back!


Ehemm.. ehemmmm~

Bismillahirrahmaaanirahimm~

Lama bejo'ong senyap tupah blog ni.. hehe..

Sori.
Sori banyak2..
Projek fully terbengkalai. Saya tahu tu~

Itu bulan enam itu hari, saya kena ke China. Urusan kerja. Dekat2 sebulan juga lah. Mana saya tahu kat sana tak boleh akses Blogspot mahupun Facebook. Balik2 saja jadi buntu. Dengan hal-hal kerja yang agak menyerabuti akal fikiran. Ditokoktambah pula dengan ketiadaan masa untuk balik kampung untuk menyenep gambar2 segar dari tanah bertuah Terengganu. Pospon punya pospon tak sedar pertandingan dah habis. Adehh...

Walaumacamanafrusttertonggengsekalipun, sekontena tahniah saya bagi untuk mereka yang menang. Saya kasi tabik jumbo satu kali. Anda memang berhak. Saya pun berhak juga. Berhak untuk tak menang. hehehe~

Dah. Tutup cerita bertanding2. Nawaitu saya bikin blog ni awal2 dulu memang bukan semata2 nak bertanding saja. Ada laa hajat2 lain. Walaupun saya dah ada blog persenel saya sendiri, apa salahnya berkarya tentang negeri berIC 11 ni pula. Ye dok?? Apa2 hal pasal Terengganu, biar bubuh cerita kat sini. Buat amal jariah pesen gini pun bulih pahala juga dok? Beramal untuk memajukan iktisad negeri Terengganu.heh~

Okeh.



Bermula kerajinan mengapdet.
InsyaAllah.




video
Scene malam raya. Ya. Abah saya memang champion bab2 keselamatan.
Senario tengah boom-boom gelap sangat. Tak sesuai ditonton oleh mata kasar.

No comments:

Post a Comment